«Μια ανθρωπότητα που δεν βρίσκει τον τρόπο να ξαναφτιάξει τον κόσμο γύρω της, βρίσκει τον τρόπο να γεράσει, και πολύ γρήγορα μάλιστα!» (O.Eλύτης)


Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Και ο... "Δίκαιος Χρόνος"...

...«αυτός που μαραίνει τον έρωτα και ωριμάζει το στάχυ και στεφανώνει την υπομονή, ταξιθέτης του σύμπαντος τοποθετεί τον καθένα στη θέση που του ανήκει»

Φίλοι μου,
Δεχτείτε την επιθυμία μου να μοιραστώ τα φετινά- φωτεινά μου γενέθλια μαζί σας!

Χωρίς να θέλω να σας κουράσω μπείτε σας παρακαλώ στον κόπο να με βοηθήσετε να μετρήσουμε μαζί τα χρόνια που βρίσκονται πάνω στην τουρτίτσα, υπό μορφή κεριών γιατί σάστισα..!
Εύχομαι...

…να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει! Τ.Λειβαδίτης


Όλγα του "χΑΡΤαετού"

7 σχόλια:

"ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ" είπε...

Ολγα του χΑΡΤαετου, τα μέτρησα, τα ξαναμέτρησα, μια τα βγάζω 31, μια 32...στο τέλος ένοιωσα ότι δεν έχει σημασία το πόσα είναι, αλλά το ότι κάθε χρόνο γίνονται και πιο φωτεινά αφου προστίθεται το φώς από ένα ακόμη κεράκι. Εύχομαι κάθε χρόνος που περνάει να πραγματοποιεί και κάποιο από τα υπέροχα ονειρά σου.
Γιώτα

mareld είπε...

Ολγάκι μου!

Τι χρώμα και φως!

Να ζήσεις χρόνια πολλά!

Τραγούδι και χάδι να είναι η ζωή σου!

Σου αφήνω μια αγκαλιά ροδαλένια τρυαντάφυλλα!

Δεν μέτρησα τα κεράκια..ζαλίστηκα..

Φιλιά και μια ζεστή αγκαλίτσα!

"ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ" είπε...

Γιωτάκι μου και συν-χΑΡΤαετού μου πολύτιμη η βοήθειά σου στο μέτρημα!
Σε ευχαριστώ πολύ.Εύχομαι τα ομορφότερα για σένα!
Μαρινεττάκι μου, σε ευχαριστώ για τις υπέροχες ευχές σου. Είδες κόλπο;
Τα βάζεις όλα τα χρόνια σε κεριά και άντε να τα μετρήσει κανείς....χάνεται!
Η γλυκιά μου Γιώτα, τα μέτρησε δυό φορές για να καταλήξει στο καλύτερο!
Φιλιά πολλά!
ΟΛΓΑ

"ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ" είπε...

Mαρινέττα μου, οι ευχές σου υπάρχουν παντού...με έναν τρόπο εξαιρετικά έντονο!
Είναι σαν να είσαι εδώ...τα βλέπω όλα και τα ξαναβλέπω και τώρα αγκάλιασαν και το χΑΡΤαετό!
Να είσαι πάντα καλά και να φωτίζεις πάντα έτσι τους ανθρώπους... με το δικό σου μοναδικό τρόπο!

kanella16 είπε...

Όλγα του "χΑΡΤαετού"
Αν αντιστρέψω λίγο το "χαρταετου" προκύπτρι "έχω τούρτα" που σημαίνει ότι ο ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ "λογικά" θα πρέπει να γιορτάζει τη κάθε του μέρα που σ`έχει μέλος του! Το ΑΡΤ επιτονισμένο με κεφαλάία θα πει "αγάπη για τη τέχνη".
Εύχομαι τα χρόνια σου να ναι γλυκά, σα μια τούρτα, γεμάτα ποιηση και τέχνη και συγγνώμη για την αργοπορία, γιατί δεν είμαι και πολύ τακτική στον νετ!

"ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ" είπε...

Καλή μου Κανέλλα,
σε ευχαριστώ ιδιαίτερα για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια.
Δεν υπάρχει αργοπορία στην ευγένεια και στη θετική σκέψη, πάντα είναι η ώρα της, τη γιορτάζεις και τη χαίρεσαι!
Πράγματι η τέχνη με ταξιδεύει υπέροχα!Η ανάλυσή σου τέλεια!
Να είσαι πολύ,πολύ καλά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΡΓΗΣΑ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΗΡΘΑ.ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΓΛΥΚΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ.ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.